Графік особистого прийому громадян
Оновлено 26.01.2022
У прийомні дні з 14.00 до 17.00 до керівництва можна звернутися за телефоном «гарячої лінії» (0542) 62-97-99
За консультацією та попереднім записом можна звернутися до відповідальної особи за організацію особистого прийому громадян за телефоном: головний спеціаліст відділу управління персоналом, правового забезпечення, контролю та організаційної роботи - м. Суми, майдан Незалежності, 2, 5 поверх, кабінет 61.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua
Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує:
• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;
• час роботи з 8:00 до 18:00;
• звернення громадян приймаються за номерами телефону:
(0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району),
0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області),
0-800-301-505 гаряча лінія для учасників АТО та членів їх сімей.
Також можна звернутися за електронною адресою: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Звернення громадян
Оновлено 04.03.2021
Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: майдан Незалежності, 2, м. Суми, 40000, або звернутися до керівництва Департаменту захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації відповідно до графіка прийому громадян з особистих питань.
Порядок звернення
1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.
Звернення оформлені належним чином і подані у встановленому порядку підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Надіслати звернення до керівництва Департаменту захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації із використанням мережі Інтернет можна за електронною адресою: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Загальна декларація прав людини
Закон України від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР «Про звернення громадян»