Департамент захисту довкілля та природних ресурсів  Сумської обласної державної адміністрації

м. Суми, майдан Незалежності, 2, 40000 

Приймальня: (0542) 70-09-55;

Управління дозвільної системи та регулювання природоохоронної діяльності: (0542) 70-09-56;

Управління природних ресурсів та заповідної справи: (0542) 70-09-51.

Номер «гарячої лінії»:

+380996467859 

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

 Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.30 до 17.30; 

п’ятниця – з 8.30 до 16.15;
обідня перерва – з 12.15 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

 

У Будівельнівському НВК відбулися заходи з нагоди Всесвітнього дня мігруючих птахів

Феномен міграції птахів є одним із показників життя на землі, здоров'я та якості навколишнього середовища, змін клімату. Завдяки діяльності перелітних птахів підтримується баланс екосистеми в цілому. Якщо птахи перебувають під загрозою зникнення, це явна ознака зміни їх умов проживання, що може торкнутися життя й інших видів.

Збереження перелітних птахів та їх середовищ існування на всьому пролітному шляху ­ необхідна умова для подальшого існування їх поруч з людьми. Зникнення окремих видів птахів є загрозою для природного різноманіття в цілому.

У рамках святкування Всесвітнього дня мігруючих птахів у Будівельнівському навчально-виховному комплексі Глухівської районної ради Сумської області було проведено ряд різноманітних заходів та екологічних акцій, а саме: свято «Ми юні друзі твої, природо»; конференція, присвячена проблемам мігруючих птахів під гаслом «Енергія – зробимо її дружньою для птахів»; екскурсія «Вивчаємо та оберігаємо птахів». Справжнім задоволенням стало спостереження за лелекою (с. Білокопитове). Також було організовано вивчення колоній граків.

З метою збереження мігруючих видів під час проведення акції учнів ознайомили з видами перелітних птахів, які мешкають у Сумському регіоні. Педагоги підготували розповідь про цих птахів, в якій висвітлили проблеми їх охорони та збереження. Діти з цікавістю слухали розповіді та із задоволенням розповідали про власні спостереження в природі, ставили питання щодо визначення видів птахів.